مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:062022-12-29سياسي

جان فدا| من 40 سال است پای مردم هستم، ایستادم و نخوابیدم


زهرا طاهری پرکوهی این روزها که سالگرد دل ها نزدیک است دل ها بی قرار می شود، گویی همین دیروز بود که آن اتفاقات تلخ رخ داد و سراسر ایران غرق ماتم شد.

سه سال از آن اتفاق تلخ گذشت ولی این داغ آن چنان عمیق است که هیچ وقت کهنه و فراموش نمی شود، با این وجود همه دوست داریم از سردار دل ها، سیره این سردار عزیز بدانیم تا جوانان با الگوگیری از این شهید در مسیر انقلاب بمانند.

آستانه شهادت سردار سلیمانی با اسرافیل کریمیان بهنمیری فرمانده تیپ مالک اشتر که مدت 10 سال با سردار همرزم بودند درباره سیره و خاطرات سردار سلیمانی به گفت وگو نشستیم.

سردار اسرافیل کریمیان بهنمیری فرمانده تیپ مالک اشتر در گفت وگو با فارس با اشاره به خاطره ای که از سردار سلیمانی دارد، می گوید: ماجرا به زمانی برمی گردد که نیروهای ما می خواستند پایان داعش را در منطقه اعلام کنند آن زمان به سمت شهر مرزی درحال حرکت بودیم، عملیات به حدی مستمر و سریع بود تا داعش نتواند تجدید قوا کند، همین سرعت بالای عملیات موجب خستگی نیروها شده بود.

بخشی از نیروها عقب مانده بود و حاج قاسم آمد پیش شان و به مسؤول گروه گفت؛ برادر چرا عقب ماندید مسؤول گروه گفت: الان سه روزه ما یک ساعت استراحت نداشتیم و نیروهای ما مانده و خسته شدند سردار خندیدند و گفتند؛ من 40 سال است پای مردم هستم، ایستادم و نخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| من 40 سال است پای مردم هستم، ایستادم و نخوابیدم

جان فدا| من 40 سال است پای مردم هستم، ایستادم و نخوابیدم